Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Vegan Sushi Bar Arnhem. Meer weten? Ontdek meer
M
11 jun 2026 om 23:57
Super lekker en mooi verpakt.
Mohamed
15 mei 2026 om 19:12
Alles was erg lekker!
Niels
26 apr 2026 om 20:17
miso soep omgevallen en in de sushi gelekt. Zonde, want de rest was heerlijk
Clary
26 apr 2026 om 0:11
Het was niet warm, dat was jammer.
Zillah
4 apr 2026 om 22:57
Vriendelijke, goede service en bovenal lekker eten!
Tessa
28 mrt 2026 om 20:52
Beste sushi van Nederland
Emily
19 mrt 2026 om 19:35
Erg smaakvol!
Abel
14 mrt 2026 om 19:05
Food was nice, but quite cold. Ordered three hours in advance, but was still 30+ mins late.
Fleur
27 feb 2026 om 19:19
Eten is goed maar de bezorger heeft heeeeel lang bij mij in de straat stilgestaan omdat ie het niet kon vinden waardoor de crispy wings helemaal niet meer crispy waren. Erg zonde want hij had gewoon even kunnen bellen