VEGAN SUSHI BAR ARNHEM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 150 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Vegan Sushi Bar Arnhem. Meer weten? Ontdek meer

11 jun 2026 om 23:57 Super lekker en mooi verpakt.
15 mei 2026 om 19:12 Alles was erg lekker!
26 apr 2026 om 20:17 miso soep omgevallen en in de sushi gelekt. Zonde, want de rest was heerlijk
26 apr 2026 om 0:11 Het was niet warm, dat was jammer.
4 apr 2026 om 22:57 Vriendelijke, goede service en bovenal lekker eten!
28 mrt 2026 om 20:52 Beste sushi van Nederland
19 mrt 2026 om 19:35 Erg smaakvol!
14 mrt 2026 om 19:05 Food was nice, but quite cold. Ordered three hours in advance, but was still 30+ mins late.